Kanske finns det bättre forum att posta putslustigheter som denna, men det är skönt att det finns adobeassistenter med förmågan att krydda det dagliga friläggningsarbetet med lite humor mitt i alla artiklar om finanskrisen.
Visar inlägg med etikett Mårten. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mårten. Visa alla inlägg
tisdag 9 december 2008
onsdag 15 oktober 2008
..eftersom jag vet att min käre far älskar brittisk humor
http://www.youtube.com/watch?v=UC31Oudc5Bg
torsdag 21 augusti 2008
Kakel och räta linjer
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)